ES | EU | EN

"Erasmus pasada bat da"

Aretxabaleta Lanbide Eskolako Erizain Laguntzaile izateko prestatzen ari diren Maider Garcia eta Alba Egurza Eslovakiatik etorri dira, Erasmus bizipen aberasgarriarekin ikasi eta gozatu ondoren. Beraiekin izan gara abentura nolakoa izan den jakiteko.

"DUAL metodoa, esperientzia ona eta aberasgarria" Markel Saez de Gordoa - Eraikuntza Metalikoko Goi zikloko ikaslea eta ULMA PIPING praktiketako langilea

Aretxabaleta Lanbide Eskolan ikasleek ikasi eta lan egiten dute Lanbide Heziketako DUAL sistemaren bitartez. Bizipen eta aukera paregabea da ibilbide profesionala hasi eta formakuntza prozesua maila praktiko batetik bideratzeko. Esperientzia hau hobetu ezagutu eta lehenengo pertsonatik entzuteko, Markel Saez de Gordoa ikaslearekin izan gara, Eraikuntza Metalikoko Goi zikloa ikasten eta ULMA PIPING enpresan lan egiten ari den aretxabaletarra. 21 urteko etorkizuneko profesionala.

Martxan da ibilgailu elektrikoa EUSKELEC txapelketarako

Aretxabaleta Lanbide Eskolak EUSKELEC Euskadiko ibilgailu elektrikoen lehen txapelketan parte hartuko du, Euskadiko hainbat eskolekin lehiatuko delarik.

ASPACEko bisita ALEn

ASPACEko kide batzuk ALEra etorri ziren ikasleei beraien errealitateaz hitz egiteko eta hausnarketa bat sortarazteko.

Ikasenpresa 2017ko kongresutik sariarekin bueltan ALEra

Urtero iez, Ikasenpresa Kongresua ospatu zen aurreko asteazkenean Donostiako Tabakaleran. Hiru sari banatu ziren eta horietariko bat Menpekotasun Egoeran dauden Pertsonen Arreta zikloko Erco Life S.Coop-eko ordezkari den Manu Pinillas-ek eskuratu zuen.

ALE

Lan Poltsa