ES | EU | EN

ALE ERE EUSKARALDIAREKIN BAT!!

Froga libreak

Lyon, ikasteko eta gozatzeko aukera bikaina

Lyonen izan dira Aretxabaletako Lanbide Eskolako Eraikuntza Metalikoen zikloko lehen eta bigarren mailako ikasleak azaroak 19tik abenduak 1era, Erasmus programaren barruan egindako egonaldian.

Martxan da mekanizazioko profesionaltasun ziurtagiria lortzeko ikastaroa

Mekanizazio arloan, profesionaltasun ziurtagiria lortzeko ikastaroa hasi da. Azaroan hasi eta maiatza arte luzatuko den 540 orduko ikastaroa da.

ALEk EKOSCAN PLUS Ziurtagiria lortu du, ingurumena hobetzeko bidean

Ekoscan Plus Ziurtagiria lortu dugu, ingurumena hobetzeko eta jasangarritasunerako ahalegina egiten dugularen adierazlea.

Aretxabaletako Goi Mailako Automozio ikasleak puntako emaitzak ari dira lortzen ibilgailu elektrikoekin

Asteburu honetan ALEko automozioko goi mailako zikloaren ikasleek Euskelec lehiaketan 2. postuan gelditu zen ibilgailu elektrikoa aurkeztu zuten Bilbao Exhibition Centre (BEC) eko auto klasikoen erakustaldian. Ikasleek sorturiko autoa da eta Goienak honako erreportaia egin die, ibilgailuaren atzean dagoen lana eta ilusio guztia erakusteko. Zoragarria da, segi horrela, ekipo!

Gaur publikatuko dira 2018-2019 ikasturterako behin behineko onartuen zerrendak

Adi! Gaur publikatuko dira 2018-2019 ikasturteko Heziketa Zikloen behin-behineko zerrendak.

Lan Poltsa

FacebookTwitterYoutube