ES | EU | EN

ALE ERE EUSKARALDIAREKIN BAT!!

Froga libreak

ALEk EKOSCAN PLUS Ziurtagiria lortu du, ingurumena hobetzeko bidean

Ekoscan Plus Ziurtagiria lortu dugu, ingurumena hobetzeko eta jasangarritasunerako ahalegina egiten dugularen adierazlea.

Aretxabaletako Goi Mailako Automozio ikasleak puntako emaitzak ari dira lortzen ibilgailu elektrikoekin

Asteburu honetan ALEko automozioko goi mailako zikloaren ikasleek Euskelec lehiaketan 2. postuan gelditu zen ibilgailu elektrikoa aurkeztu zuten Bilbao Exhibition Centre (BEC) eko auto klasikoen erakustaldian. Ikasleek sorturiko autoa da eta Goienak honako erreportaia egin die, ibilgailuaren atzean dagoen lana eta ilusio guztia erakusteko. Zoragarria da, segi horrela, ekipo!

Gaur publikatuko dira 2018-2019 ikasturterako behin behineko onartuen zerrendak

Adi! Gaur publikatuko dira 2018-2019 ikasturteko Heziketa Zikloen behin-behineko zerrendak.

Aretxabaleta Lanbide Eskolako goi mailako Automozio ikasleek bigarren postua eskuratu dute Euskelec Ibilgailu Elektrikoen Euskadiko I. Txapelketan

Goi mailako hezkuntza zentroetan eraikitako auto elektrikoen arteko txapelketaren lehen edizioa izan zen pasa den larunbatekoa.

Datorren urtean, zer? Erabaki etorkizuna Aretxabaleta Lanbide Heziketa Eskolan

Urtearen garai honetan askok planteatzen dute zer egin datorren ikasturtean. Horren aurrean, Aretxabaleta Lanbide Heziketa Eskolak formakuntza profesionala ezagutzeko aukera eskaini nahi du maiatzaren 16an, 18:30etan, eskainiko duen ate-irekien bidez.

Lan Poltsa

FacebookTwitterYoutube