ES | EU | EN

Lan Poltsa

FacebookTwitterYoutube

Hobetuz

Goiaz Azokan zure bide profesionala hauta dezazun lagunduko zaitugu

2017-04-04

Apirilaren 26 eta 27an Debagoienako Lanbide Heziketaren Azokan, Goiaz Azokan, izango gara Aretxabaletako Lanbide Eskolak eskaintzen dituen erdi eta goi mailako graduei buruzko informazioa eman zein eta bestelako zerbitzu eta orientazio profesionala eskaintzen.

Soldadurako ikasleak Legazpi eta Oñatin izan dira Ulma Packaging-en

2017-03-31

Martxoaren 29an, ALEko soldadura erdi mailako zikloko lehenenego mailako ikasleek ULMA Packaging-eko Precinox (Legazpi) eta Oñatiko zentralean izan ziren.

ULMA Pipping eta Hijos de Juan Garay enpresen lana bizi zuten mekanizazioko ikasleek

2017-03-27

Aurreko ostegunean, martxoaren 23an, ALEko mekanizazio zikloko lehenengo mailako ikasleek ULMA Pipping eta Hijos de Juan Garay enpresen eguneroko lana ezagutu zuten.

Erizaintzako ikasleek dietetika ohitura onak azalduko dituzte tailer batean

2017-03-19

Erizaintzako ikasleek jubilaturi zuzenduriko osasun programa bat garatu dute eta martxoaren 30ean ohitura dietetikoak zaintzen laguntzeko tailer bat eskainiko dute ALEn bertan.

Lanbide Heziketa, Aretxabaletatik mundura

2017-03-17

Aretxabaletako Lanbide Eskolak Erasmus bekak eskaintzen dizkie ikasleei euren garapen profesional eta pertsonala aberasteko helburuarekin. Atzerriko bizipenak ezagutzeko, bi ikasleen kasuak ezagutu ditugu, irribarre frantsesa oraindik ere marraztuta dutelarik.

IKASGUNEEGUTEGIAHIRU TBLANBIDE

ALE electude