ES | EU | EN

Froga libreak

GOIAZ! Lanbide Heziketa azokaren 10. urteurrenean izango gara

Debagoienako Lanbide Heziketa, aukera paregabea... Erabaki Etorkizuna!

Goiaz! Debagoieneko Lanbide Heziketaren Azokak 10. edizioa izango du aurten, apirilaren 17 eta 18an eta, beste behin, Aretxabaleta Lanbide Eskolatik bertan izango gara.

Hondakin plastikoei irtenbidea emateko aukera Precius Plastic proiektuaren bidez

Aretxabaleta Lanbide Eskolan hondakin plastikoei irtenbide bat emateko proiektu batean murgilduta gaude, Precius Plastic izenekoa.

Mugak apurtu, HELMUGAK ezarri

Ander Txakartegi, Aretxabaleta Lanbide Eskolako automozio zikloko irakaslea, mugak gainditzen dituen HELMUGAK EUSPORT izeneko proiektuan barneraturik dago.

EuskoSkills – Soldadura eta Galderagintza lehiaketa Aretxabaleta Lanbide Eskolan

EuskoSkills, Euskadiko Lanbide Heziketako ikastetxeen arteko txapelketa, ospatu da Aretxabaleta Lanbide Eskolan, soldadurako alorreko ikasleen trebakuntza sustatu eta gaitasunak erakusteko helburuarekin.

Soldadurako gaitasunak lehiatuko dira Aretxabaleta Lanbide Eskolan, EuskoSkills "LH olinpiadetan"

Martxoaren 21ean EuskoSkills, Lanbide Heziketako olinpiadak, ospatuko dira Aretxabaleta Lanbide Eskolan. Lehiaketa honen helburua da gazte profesionalen gaitasunak ikastetxe ezberdinen artean partekatu eta 14 lanbidetako ikaslerik onenak, Euskal Autonomia Erkidegoa ordezkatuta, Europa (EuroSkills) zein mundura (WorldSkills) eramatea, ideia, proiektu eta ekintzailetasuna sustatzeko.

ALE

Lan Poltsa